Google ADS Eğitimi (Arama Ağı Kurulum, Optimizasyon ve Örnekler)
Google Ads eğitimleri Youtube kanalında üyelere özel olarak devam etmektedir. Google reklam videoları eğitim, gerçek hesap uygulama, örnek ve analizleri üzerinedir.
Google Ads Eğitim ve Gerçek Hesap Uygulama, Analiz Videoları
16 video, 275 dakika (5 saat)
Filtrele:
Mert Şener tarafından sunulan Google Ads eğitimi, özellikle YouTube özel üyelikleri aracılığıyla pratik ve gerçek hesap verilerine dayalı bir öğrenim deneyimi sunmaktadır. Bu eğitim, Google Ads kampanyalarının uygulamalı olarak analiz edilmesine ve yönetilmesine odaklanmaktadır.
Eğitim içeriği, arama ağı kampanyaları, e-ticaret stratejileri, kurumsal ve e-ticaret siteleri için dönüşüm kurulumları ve optimizasyon teknikleri dahil olmak üzere geniş bir konu yelpazesini kapsamaktadır. Üyeler, toplam +15 saatlik +60 videoya erişim sağlayabilmekte ve haftalık olarak yeni videolar eklenmektedir. Temel odak noktaları arasında tıklama maliyetlerini düşürme, negatif anahtar kelimeler kullanma, Maksimum Performaj kampanyaları kurma ve turizm, sağlık ve e-ticaret gibi çeşitli sektörler için optimizasyon bulunmaktadır. Eğitim ayrıca teklif stratejileri, reklam zamanlaması ve çok sayıda hesabın performans verilerini analiz etme konularında da derinlemesine bilgiler sunmaktadır. Teorik bilginin ötesinde, program Mert Şener'in 2005'ten bu yana dijital reklamcılık alanındaki geniş deneyiminden yararlanarak, üyelerin kendi işletmeleri veya müşterileri için Google Ads'i etkili bir şekilde yönetmeyi öğrenmelerini sağlayan uygulamalı deneyime vurgu yapmaktadır.
Tüm detayları ile Google Ads arama ağı kampanya - reklam kurulumu. Kelime, teklif stratejisi, bölge ve bütçe belirleme.
Google Ads Tag Manager ile kurumsal siteler için dönüşümlerin kurulması. Whatsapp, telefon, e-posta ve form dönüşüm kurulumlarını içerir.
Google Ads arama ağında kalite puanı yükseltme örnekleri. Reklam alaka düzeyi, beklenen tıklama oranı (BTO) ve açılış sayfası deneyimi iyileştirme.
Arama ağında bütçenin verimli kullanılması için en önemli konulardan birisi olan negatif anahtar kelime tespit etme ve doğru tanımlama konusu örneklerle yer almaktadır.
Hem kurumsal hem de e-ticaret siteleri için optimizasyon rehberi. Var olan bütçenin daha verimli kullanılması için yapılması gerekli çalışmaları içerir.
Psikologlar için örnek Google Ads arama ağı kampanyası kurulumu.
Turizm sektöründe yer alan işletmeler için örnek reklam kurulumları yer almaktadır. Google Ads arama ağı ve Maksimum Performans kampanyaları üzerinden otel, tur işletmeleri, araç kiralama gibi kategorilere yer verilmiştir.
Yurtdışı için sağlık turizmi kategorisinde Google Ads arama ağı kurulumu. Kelime, teklif stratejisi seçimi ve ülke, bütçe belirleme.
Google Ads kampanya belirlerken, kurumsal sitelerde hangilerini kullanmalıyız...
Google Ads Teklif Stratejileri (Manuel TBM, Tıklamalar, Dönüşüm, Hedef Gösterim Payı) Detaylı Anlatım.
Manuel tıklama başı maliyet, tıklamaları arttırma, dönüşüm ve dönüşüm değerini arttırma, hedef gösterim payı.
Psikolog, Doktor, Diş HekimiTıp Merkezi, Estetik gibi kategorilerde reklam stratejileri, bölge seçimi ve dönüşüm getiren anahtar kelimeler.
Elektrikçi örneği üzerinden kurulan reklamda tıklama ve hedef gösterim payı teklif stratejileri de ele alınmıştır. Ek olarak anahtar kelime belirleme, teklif stratejisi seçimi ve bölge belirleme konularını içermektedir.
Maksimum Performans kampanyasında kitle sinyali nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır...
Google Ads arama ağı ile boya - badana ve nakliyat işletmeleri için kampanya kurulum örnekleri. Anahtar kelime seçimi, teklif stratejileri ve bölge belirleme konularını içerir.
Hedef gösteri payı stratejisi nedir, ne işe yarar...
Google Ads ile reklam zaman planlaması ve verime göre saatsel dilimlerde teklif ayarlaması.